2016年8月19日金曜日

Cambodia Charity ROCK Festival vol.2 2016 Summer in Tokyo ~Part2~ Photos by Tomoko Arima


Hiromichi Masuda from “Yakusoku”Project gave a presentation on the second schoolhouse which is under development in Beung Ansaong, Cambodia.

「やくそく」プロジェクトの増田博道さんが、現在ボンオンサオンに着工中の二校目の校舎についてのスピーチをしてくれました。




Everybody had great fun while they were on stage. You can tell by the smile on the audience' faces. 

彼らのステージをみんな大いに楽しみました。お客さんの笑顔を見てください。



Mariko Yamaoka, a representative of Not For Sale Japan gave a speech about human trafficking and modern slavery.

ノット・フォー・セール・ジャパンの山岡万里子代表からは、人身売買と現代の奴隷制についてのスピーチをしていただきました。




They were definitely the best act of the night. 

間違いなくこの夜No.1のパフォーマンスを見せてくれた二人。


Akihito Noro and Amo Hagizaki of WILLONE INTERNATIONAL gave a presentation on their business operation in Cambodia and spoke about the growing international community in the coming future.

ウィルワン・インターナショナルの野呂明浩さんと萩嵜誕生は、現在カンボジアで展開中のビジネスと、未来に向かってしだいに成長している国際的なコミュニティのお話をしてくださいました。


Cheanthea Ros, a Hiphop dancer who came to Japan as a refugee gave a passionate speech of how he was introduced to Hiphop dance and about his recent activity of helping Cambodian children.

ヒップホップ・ダンサーのロスさんは、難民として日本にやってきた経緯やどんな風にしてヒップホップ・ダンスと出会ったか、そしてカンボジアの子供たちを支援する最近の活動のことなどを、心を込めてスピーチしてくれました。





This time, welcoming on stage the former chairman of Boy Scouts Setagaya 24th, 77-year-old Nobuyoshi Noguchi sang an old Japanese anti-war song.

今回は、世田谷24団ボーイスカウト元団長で77才になる野口由信さんをステージに迎えて、日本の古い反戦歌を歌っていただきました。





101 people attended.
Total of 115,523 yen was donated.
 That will be sent to CCH.

101名のお客様に来ていただきました。
115,523円の支援金が集まりました。
「幸せのこどもの家」に送り届けられます。


There is noting in the world more important than friendship.

世界で最も大切なものは、それは友情です。

To everybody who cooperated to make this happen,
and to everybody who came join the event.

このイベントの実現のために協力してくださった皆様。
そしてお越しくださった皆様。


Thank you very much.


本当にどうもありがとうございました。



写真:有馬朋子
会場:代々木Zher the ZOO
日時:8月7日


0 件のコメント:

コメントを投稿